مشهد، پیشرو در توسعه اینترنت اشیا بیش از ۱۷ هزار کیلوگرم کاغذ باطله از ادارات و مراکز خصوصی مشهد در سه ماه نخست سال ۱۴۰۴ جمع‌آوری شد فعالیت هزار و ۴۰۰ دستگاه دوچرخه اشتراکی در ایستگاه‌های بایدو مشهد بازگرداندن کیف پول به صاحبش توسط اتوبوسران امانت‌دار مشهدی اهدای انگشتر سردار شهید حاجی‌زاده به سردار موسوی نفس‌های بریده شهر | هشدار آلودگی هوای مشهد برای نیمه دوم سال جاری قدرت خرید و ارزش حقوق بازنشستگان روز به روز پایین می‌آید | در شرایط حساس از معلولان حمایت کنید پایان عملیات بازگشت بیش از ۱۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۴ از طریق فرودگاه بین‌المللی مشهد ترافیک سنگین در خروجی‌های مشهد (۱۷ تیر ۱۴۰۴) شهردار مشهد: باید الزامات مناسب‌سازی سازی تردد افراد دارای معلولیت در پروژه های شهری رعایت شود پیشینه روضه‌خوانی در ایران و خراسان | ذکر مصیبت در روضه‌های کهن صدور ۳۹۹۰ رأی توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ مشهد در سه ماهه اول سال ۱۴۰۴ درخواست ساکنان محله پنج تن آل عبا مشهد: تهدید اراضی خاکی و خالی را به فرصت تبدیل کنید دعوت از نهادهای بین‌المللی برای محکومیت اقدامات رژیم صهیونی پیشرفت ۵۲ درصدی کمپ ورزشی شهدای شهرداری مشهد| پروژه تا بهمن‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید آلودگی دست از سر هوای مشهد برنداشت | ثبت بیستمین روز متوالی آلودگی (۱۶ تیر ۱۴۰۴) حضور ۵۰۰۰ زائر پیاده در مشهد برای عزاداری عاشورای حسینی هوای مشهد در وضعیت ناسالم قرار گرفت (۱۵ تیر ۱۴۰۴) استقرار ۶ جایگاه ارزاق عمومی و ۸ نانوایی سیار در اطراف حرم مطهر رضوی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| سرویس دهی اتوبوسرانی در بلوار شهید کشمیری

  • کد خبر: ۸۴۳۴۸
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
شهروند خبرنگار| سرویس دهی اتوبوسرانی در بلوار شهید کشمیری
گلایه شهروند مشهدی از سرویس دهی سازمان اتوبوسرانی در بلوار شهید کشمیری + پاسخ مسئولان

پیام شهروند: از آقای شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر خواهشمندم به داد ما اهالی ساکن در بولوار شهید کشمیری برسند. سرویس دهی خط ۷۹ و ۳۳ مناسب نیست. ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت باید صبر کنیم تا یک اتوبوس فرسوده بیاید که اکثر اوقات هم بین راه خراب می شود.


پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی :

به اطلاع شهروندان محترم می رساند خطوط ۷۹ و ۳۳ با ۱۱ دستگاه اتوبوس فعال و میانگین سرفاصله ۱۰ دقیقه (ساعات غیر پیک ۱۵ دقیقه) در حال خدمات رسانی به شهروندان محترم است؛ لذا از آنجا که سرویس دهی ناوگان تابعی از شرایط ترافیک موجود است، به دلیل وجود نداشتن مسیر ویژه برای اتوبوس ها و ترافیک طول مسیر، گاهی سرفاصله خط افزایش می یابد؛

با این حال هماهنگی لازم با مسئول خط برای دقت در رعایت سرفاصله ها صورت گرفت. در پایان از شهروندان محترم تقاضا می شود درباره افزایش سرفاصله در مسیر خط مراتب را با ذکر مشخصات دقیق (تاریخ، بازه زمانی و ایستگاه محل انتظار) به شماره تلفن ۳۳۲۳۵داره بازرسی سازمان سامانه پیام کوتاه روابط عمومی سازمان به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۸ یا پرتال اینترنتی سازمان اتوبوسرانی مشهد اعلام کنند تا امکان رسیدگی دقیق تر فراهم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->