شهردار مشهد مقدس: شهرآرا زبان گویای مردم است | ۴۷ پروژه شاخص را تا پایان سال به اتمام می‌رسانیم سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: تا بررسی مدارک دو کاندیدای ریاست شورا، آقای ناصحی همچنان رئیس هستند اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای ششم شهر مشهد در سال پنجم مشخص شدند نگاهی به عمارت ۷۴ ساله شهرداری مشهد | بلدیه ارض اقدس آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی و متروی مشهد، از ساعت ۶ صبح فردا (۱۵ مرداد ۱۴۰۴) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شورا تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم کرده است یک بام و دو هوای مدرسه‌سازی در مشهد شهردار مشهد مقدس: صداوسیما نقش بی‌بدیلی در امیدآفرینی و انسجام ملی دارد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (سه‌شنبه، ۱۴ مرداد ۱۴۰۴) | پایداری وضعیت جوی تا پایان هفته تاریخ حفر چاه و تأثیر این تلاش در تأمین آب شرب برای مشهد برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد برای سال پنجم + فیلم درباره پروفسور بول ون مردی که در مشهد دوباره متولد شد افتتاح مرکز فرمان ترافیکی مشهد برای مدیریت ۷۰ هزار جای پارک تمهیدات شهرداری مشهد برای میزبانی از زائران صفر ۱۴۰۴؛ از اسکان تا موکب‌ها هوای مشهد همچنان در وضعیت قابل قبول قرار دارد (۱۴ مرداد ۱۴۰۴) آیا ادارات مشهد و خراسان رضوی فردا (چهارشنبه، ۱۵ مرداد ۱۴۰۴) تعطیل است؟ داشبورد جرائم و تخلفات شهری در مشهد راه‌اندازی شد | مشهد، اولین شهر دارای زیرساخت آماری تخلفات شهری خدمت‌گزاری شهرداری سبزوار در کوچه‌پس‌کوچه‌های حرم امام علی(ع) برای دومین سال متوالی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد: کیفیت خدمات در نجف اشرف را هر سال ارتقا دادیم درباره کوچه ا‌مام خمینی (ره) ۵ در مشهد | کوچه گلاب و فرنی
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| سرویس دهی اتوبوسرانی در بلوار شهید کشمیری

  • کد خبر: ۸۴۳۴۸
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
شهروند خبرنگار| سرویس دهی اتوبوسرانی در بلوار شهید کشمیری
گلایه شهروند مشهدی از سرویس دهی سازمان اتوبوسرانی در بلوار شهید کشمیری + پاسخ مسئولان

پیام شهروند: از آقای شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر خواهشمندم به داد ما اهالی ساکن در بولوار شهید کشمیری برسند. سرویس دهی خط ۷۹ و ۳۳ مناسب نیست. ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت باید صبر کنیم تا یک اتوبوس فرسوده بیاید که اکثر اوقات هم بین راه خراب می شود.


پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی :

به اطلاع شهروندان محترم می رساند خطوط ۷۹ و ۳۳ با ۱۱ دستگاه اتوبوس فعال و میانگین سرفاصله ۱۰ دقیقه (ساعات غیر پیک ۱۵ دقیقه) در حال خدمات رسانی به شهروندان محترم است؛ لذا از آنجا که سرویس دهی ناوگان تابعی از شرایط ترافیک موجود است، به دلیل وجود نداشتن مسیر ویژه برای اتوبوس ها و ترافیک طول مسیر، گاهی سرفاصله خط افزایش می یابد؛

با این حال هماهنگی لازم با مسئول خط برای دقت در رعایت سرفاصله ها صورت گرفت. در پایان از شهروندان محترم تقاضا می شود درباره افزایش سرفاصله در مسیر خط مراتب را با ذکر مشخصات دقیق (تاریخ، بازه زمانی و ایستگاه محل انتظار) به شماره تلفن ۳۳۲۳۵داره بازرسی سازمان سامانه پیام کوتاه روابط عمومی سازمان به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۸ یا پرتال اینترنتی سازمان اتوبوسرانی مشهد اعلام کنند تا امکان رسیدگی دقیق تر فراهم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->